15 MINUTA ČIŠĆENJA ZA PRODUKTIVNIJI DAN

Na početku pandemije svi smo bili presrećni što ćemo raditi od kuće. Nema jutarnje gužve u saobraćaju, nema stresiranja oko toga da li će nam autobus doći na vreme. Ne moramo više da peglamo majice, košulje, pantalone, da brinemo o urednoj frizuri. Ceo dan smo u pidžami, sa razbarušenom kosom i ispijamo kafe natenane.

Prođe tako mesec, jedna godina, pa i druga. Sada nas zivkaju da se vratimo u kancelarije, a nama se ne ide. Navikli smo se da radimo iz udobnosti svog doma.

Opet kreću gužve i nerviranje, dodatne obaveze, smanjilo nam se slobodno vreme. Ubeđeni smo da nismo toliko produktivni i organizovani u kancelariji, kao što smo u svom prostoru. Poslodavci nas kritikuju, brinu se zbog čega ne radimo aktivno, kao što smo do sada.

Da bi sebi olakšali, primenili smo nekoliko načina da smanjimo stres i povećamo produktivnost u kancelariji. Pošto su urodili plodom, želeli smo da ih podelimo sa vama.

Bole leđa od sedenja na stolici, peku nas oči od računara, ideje nam ne dolaze, nemamo koncentracije. Nismo znali kako da se razmrdamo i napunimo energijom dok nismo počeli da odvajamo 15 minuta za čišćenje sa Eastern Office proizvodima i sada smo “back in the game”.

1. Sredi razbacane papire

Da, i nama je ponekad sto pun raznih papira, ugovora, faktura. Frustrira nas kad ne možemo nešto da pronađemo. Sve nam se pretvara u haos, mislimo da uopšte nismo organizovani, da smo neodgovorni.

Zbog toga smo napravili efikasan sistem skladištenja i organizovanja fajlova. Kada stignu papiri na naš sto, odvojimo par minuta i rasporedimo ih po fasciklama, registratorima i sve uredno spakujemo u ormare. Lakše se živi.

2. Nek ti radni sto bude pod konac

Dobro dosli

Olovke, hemijske, čaše, šolje, flašice, kablovi, razna čudesa. Sve svuda. Svaki folder na računaru organizovan, a oko računara haos.

Bacili smo sve što je prazno u kantu, šolje i slične stvari odneli u kuhinju, pisaljke spakovali u kutijice. Ovo sada redovno praktikujemo. Kada se završi korišćenje, odlaže se na svoje mesto. 

3. Održavaj čistoću stola

Kad smo sve posklanjali,  shvatili smo da smo nešto zaboravili. Rasklanjamo stvari sa stola, stavljamo gumene rukavice, hvatamo krpu i sredstvo za čišćenje u ruke. Naprskamo koji put i bris, bris, bris. I vraćamo sve na mesto.

Ne smemo da dozvolimo da se prašina i alergeni nakupljaju na našoj radnoj površini. Higijena je najbitnija! 

4. Ne zaboravi da očistiš i elektronske uređaje

Nemoj još da skidaš rukavice, nije gotovo. Na računaru i ostalim uređajima se nakuplja najviše prašine i bakterija. Najbolje je čistiti ih suvom krpom, zbog dužine radnog veka.

Prethodno ugasimo računar i ostalu opremu! Uzmemo dezinfekciono sredstvo i blagim pokretima ih očistimo.

5. Brini o čistoći kupatila

Važno je da toalet ostaviš čistim i dezinfikovanim, kako zbog lične higijene, tako i zbog buba koje žive u vlažnim sredinama i mogu biti prenosioci zaraza. Redovno dopunjuj toalet papir i ubruse.

Kada skineš rukavice, obavezno operi ruke! Iako su gumirane i teško da će hemikalije dopreti do tebe, ništa ne prepuštaj slučaju. Dok pereš ruke, uvek koristi sapun za ruke koji dezinfikuje. 

6. Važna je i kuhinja

Sve one šolje za kafu, čaše od soka, staklene flašice za vodu i druge stvari koje uprljaš moraju da se operu. Zato lepo uzmi sunđer i deterdžent za posuđe, pa na pranje.

Kada završiš, sav višak vode sa površina pokupi truleksom. Ovim ne samo da brineš o svojim stvarima i higijeni kuhinje, već ćeš imati zvanje čiste i uredne osobe među kolegama. 

Naš saborac na putu ka većoj produktivnost i manjku stresa je Eastern Office doo. Obezbedili su nas kvalitetnim i pouzdanim sredstvima  za održavanje higijene, dezinfekciju i potrošnim materijalom. Radni prostori nam odišu svežinom, a u čistom prostoru smo zadovoljniji i orni za rad.

Napomena :

Ovaj članak objavljen je na našem portalu, u sklopu inicijative za podršku domaćim preduzetnicima koju sprovodi udruženje iDEAlab.